W dn 9 grudnia 2019r. wraz z firmą We do.hotels przygotowaliśmy dla załogi naszej recepcji szkolenie w zakresie obsługi Gości oraz podnoszenia kompetencji sprzedażowych.

W warsztatach wzięli udział także przedstawiciele pozostałych szkolnych schronisk młodzieżowych w Warszawie oraz warszawskich ośrodków wypoczynkowych z całej Polski. Gościliśmy przedstawicieli Szkolnego Schroniska Młodzieżowe Nr 3 "Syrenka" - Hostel Karolkowa, Ośrodka Arkadia w Kazimierzu Dolnym, Ośrodka Syrenka w Marózie, Zatoki Uklei w Gawrych Rudzie oraz Ośrodka Orle Gniazdo w Sromowcach Wyżnych.

Całodniowe spotkanie poświęcone były przede wszystkim poprawie obsługi bezpośredniej oraz telefonicznej naszych Gości. Dzięki formule warsztatowej ćwiczyliśmy prowadzenie rezerwacji telefonicznych, pracowaliśmy nad identyfikacją mocnych stron naszych obiektów oraz dyskutowaliśmy nad najbardziej palącymi problemami w codziennej pracy recepcji. Nie zabrakło także czasu na ćwiczenia integrujące i relaksujące grupę.

Mamy nadzieję, że wszystkim uczestnikom szkolenie przyniesie wymierne korzyści, a nasi Goście docenią profesjonalizm obsługi.